Tips - Bad och duschgel!

Jag vill tipsa om världens bästa Bath & showergel!
Alla lyxprodukter han slänga sig i väggen, för inget slår LUX shimmering sea! =)
Dofter är underbar, konsistensen är underbar, känslan är underbar. Jag älskar den!
Att den dessutom ger ett fint skimmer på huden samt doftar gott även efter duschen på kroppen gör den såklart ännu bättre!

Såhär beskrivs den:
"Lux shimmering sea badskum och duschgel med havsmineraler gör att huden känns fräsch och vacker samtidigt som en frisk doft väcker dina sinnen."

Jag kan inget annat än att hålla med! Den är verkligen toppen och så fräsch! =)

Kan även säga att Kim alltid ligger och sniffar på min hud efter att jag har använt den, han älskar den nog lika mycket. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback