Sjukling.

Jag har egentligen ingenting att skriva så jag vet inte vart jag ska börja. Kan ju iallfall börja med att säga att jag är sjuk. Halsen ömmar, rösten är hes som bara den och hostan ska vi inte tala om. Jobbigt är det iallfall. Hade planer på att vara hemma från jobbet imorgon för att vila upp mig lite till eftersom jag inte känner mig på topp men jag är nog tvungen att gå ändå. Hon som jag jobbar med ringde förut och berättade att hon är jättesjuk och inte kommer komma imorgon så då känns det inte bra om jag också är hemma. Men vi får väl se hur jag mår imorgon, jag tänker inte tvinga iväg mig om det känns jobbigt.

Sen fick jag reda på i förra veckan att det inte alls blir någon halvtid på jobbet för mig som det var sagt. Hon som jag egentligen skulle jobbat halvtid för kommer istället börja jobba heltid. Men även det kunde ändras så det gäller att ha lite is i magen. Vi får väl se! Så imorgon och på tisdag är mina två sista dagar som jag vet säkert att jag har jobb. Sen får jag börja vänta på dom där samtalen igen när dom ringer in mig. Tråkigt värre! men men...

Annars händer det inte mycket, värken efter vaccinsprutan i armen har så gott som släppt nu. väldigt skönt måste jag säga. Att jag är sjuk nu tror jag inte beror på någon biverkning efter sprutan, eftersom jag redan innan kände mig lite irriterad i halsen. Men man kan ju aldrig veta. Men det är min känsla iallfall.

Nä nu ska jag gå och koka lite té och vila mig lite.
Vi hörs när vi hörs!
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Det blev en thaigryta med kyckling, grönsaker och cashewnötter (:

2009-11-22 @ 17:08:19
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Ja, det är riktigt gott! Tänkte lägga ut receptet i bloggen snart :D

2009-11-22 @ 19:12:47
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Ja, det är riktigt gott! Tänkte lägga ut receptet i bloggen snart :D

2009-11-22 @ 19:13:47
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback