Nöjd med mina fynd!

Det verkade inte vara någon som ville se vad paketet innehöll. Men jag visar ändå =) Tycker själv det är kul att gå tillbaka och se när man köpte ett visst plagg och vad det kostade osv. Denna gången paketet kom kändes allt som riktiga fynd alltså. Alla dessa saker för 550 kr, där 50 kr är frakt.  Jag kan fortfarande inte förstå det. Jag måste vara duktig på att fynda! =)


 


 

 



Det är alltså två gråa tunikor, linnen i 3-pack, En kjol med mönster, Ett rosa nattlinne, gåstavar och frukostset.
Ett frukostset innehöll 4 muggar och 4 skålar. Och jag beställde två set, alltså 8 muggar och 8 skålar. Känns alltid bra att ha några extra =)
Kan ni fatta hur allt detta kunde gå på så lite pengar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback