Måndag!

Hej på er!

Har varit en rätt lång dag på jobbet idag. Började halv åtta och jobbade till klockan halv fem. Jag fick för första gången stänga och låsa på jobbet idag. Det kändes helt okej, brukar vara rätt nojig inför sånt men det gick bra som sagt. Ska även stänga imon också, så det blir en lång dag imon med. Men det är roligt ändå!

När jag kom hem låg ett paket i postlådan. Och självklart blir man ju väldigt glad då! Paketet innehöll Neutrogena Visibly Clear 2-in-1. Minns ni att jag blev en Buzzador för ett tag sen? Det innebär att jag får produkter hemskickade helt gratis för att testa och sedan skriva kort om. Vad jag tyckte om produkten osv. Jag fick även hem jättemånga prover att dela ut till andra som också vill testa produkten! Toppenbra tycker jag! =)

Vill du också bli en Buzzador? Klicka här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback