En uppdatering om allt och inget.

Godkväll!

Dags för ett inlägg, inte sant? =)

Som jag har skrivit tidigare så är jag inne i en väldigt speciell period just nu. Känner mig ständigt trött och har massa tankar som ligger och trycker. (inget jag vill prata om) Så det är en av anledningarna till mitt dåliga bloggande. En annan anledning är att jag har jobbat långa dagar och helt enkelt inte haft ork, har nästan gått och lagt mig direkt när jag kommit hem. Men v.48 kommer jag bara jobba halvtid, då hon jag jobbar kommer tillbaka fast bara på halvtid så då får jag den andra halvtiden sålänge vilket känns väldigt bra, det är ju bättre än ingenting iallafall.

Det börjar även närma sig min mammas årsdag vilket känns väldigt tungt och jobbigt, den dagen är väldigt plågsam för mig på många sätt. Så det är inget jag ser fram emot.

Kan även säga att jag inte trodde man kunde bli besviken på någon som inte längre finns, efter något man nu i efterhand vet att denne person har gjort för längesen. En sån liten incident som nu har inträffat kan göra en mycket ledsen. Det är inget man tror att man kommer vara med om, Det är något som man tror att någon aldrig skulle göra, men som med allt annat så hade det väl en mening och säkerligen ingen ond sådan. Men men finns inget att göra åt det nu.

Nu ser jag att jag skrivit lite saker som säkert är helt ointressant för er, men skitsamma. Huvudsaken är väl att jag skriver ett inlägg nån gång ;) haha!

Jag hoppas iallfall att bloggningen kommer tillbaka på riktigt, men när det blir återstår att se. 
Ha det så bra allihopa!  

Kommentarer
Postat av: Fia

tänkte skriva nåt smart o bra, men kommer inte fram nåt. vill bara säga att jag känner med dig kring årsdagen... Första årsdagen sedan morfars bortgång närmar sig med stormsteg, vill helst bara ha den dagen ogjord. Att förlora mamma kan jag inte sätta mig in i, men det måste göra tusen gånger ondare.

Ta hand om dig! Stor kram!

2009-11-14 @ 22:16:00
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback