Jag är morgontrött.

Hej gott folk!

Idag vaknade jag tidigt av att min farmor och min pappa stod och diskuterade något på övervåningen men jag kan lova att det lät som om dom stod brevid mig där jag låg i sängen. Min farmor har ju ganska dålig hörsel så det gäller att prata högt och tydligt , vilket är mindre uppskattat på morgonen. Hon tjatar på pappa att han ska få iordning saker och ting och han tjatar tillbaka att han inte orkar/vill. Och så håller det på. Lite roligt är det faktiskt att se pappa och hans mamma stå och småtjaffsa, det är så man småler lite i smyg..
Jag är ändå glad att jag kom upp i relativ tid, för jag vet att jag sover alldeles för mycket. Slappis! 
Satte mig vid msn och pratade lite med Ante. Han därimot sover inte för mycket, snarare för lite, enligt mig. Haha! Men då vet man iallafall att man alltid har någon att prata med om man skulle vakna tidigt. Han är riktigt rolig och härlig! Vi har lite speciell humor vi två och skojar en hel del med varandra. Sånt är kul tycker jag!
När klockan hade blivit runt halv elva gick jag och duschade, åt frukost och gjorde mig iordning. Sedan körde pappa mig hem till kim där jag har tillbringat dagen. Kim har hjälpt sin pappa med deras tak och jag satt mest och pratade med folket inne i huset. Alltid trevligt! Såg även hockeymatchen, Sverige - Usa. Vilken härlig match, jag stod verkligen och hoppa av lycka när sverige gjorde sina mål, skrek gjorde jag också, spontan som jag är. Sverige vann iallafall matchen med 4-2 och det har dom verkligen förtjänat. Bronset till Sverige alltså. Grattis!

Nu sitter jag här och äter lite chocklad och ska kolla på final hockeymatchen mellan Canada - Ryssland. Känner på mig att det kommer bli en riktigt spännande match eftersom de lagen är verkligen på topp. Jag vet faktiskt inte vilka jag tycker ska vinna. Vilka tror ni vinner?

Nu börjar strax matchen, dags att bänka sig framför tv:n.

Ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, sedan när kollar du på hockey? ;p

2009-05-10 @ 21:09:11
Postat av: Jennie

Haha jag kollar alltid på all sport där sverige på något sätt är inblandad i :P haha! oavsett om det gäller fotboll, hockey eller vad det nu kan vara =P

2009-05-10 @ 21:13:46
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Ante

Ja vet ja är härligt :D fast de är du med ;D

2009-05-10 @ 22:39:48
Postat av: Jennie

Haha tack ante! =)

2009-05-11 @ 12:22:19
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha så lite så :D

2009-05-11 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback