Måndag.

Har varit dålig på att uppdatera, jag vet.. Har inte funnits någon ork till det dom senaste dagarna. Nu mår jag lite bättre, det går som i dalgång, upp och ner.

Vill tacka alla fina människor som kommenterade mitt förra inlägg, det värmde gott i hjärtat att få höra så fina ord från er, speciellt just då eftersom jag mådde så dåligt, så ännu en gång. Tack, ni är underbara!

Det va ju valborg då jag skrev mitt förra inlägg, typiskt..men men, tack vare Marika, min vän, så fick jag mig en fin pratstund på kvällen. Vi åkte ut till ytterby, till nån brygga vid älven, riktigt mysigt va det, iallfall i början, innan kossorna kom, eller kalvar va det visst. Haha lite roligt va det för under pratstunden så frågade jag Marika om det inte va en kohage precis där vi satt, och det sa hon att det va, och långt bort såg man några kor stå och beta. Men jag tror minsann att dom kände hur gott vi luktade eller nåt för helt plötsligt, då menar jag plötsligt kom en hel flock springades mot oss , de stångades och hade sig. Jag blev verkligen livrädd. Jag vet, jag är mesig..haha!  När dom va som närmast tror jag inte ens det va en meter mellan oss, riktigt läskigt faktiskt. tyckte jag, men inte Marika, nejdå, hon hade så kul åt att jag va rädd.. Haha! men tillslut tror jag faktiskt Marika tyckte det va lite obehagligt med, så vi begav oss hem till henne och åt glass.

Tack för en fin kväll vännen, det va härligt att få prata ut lite. Plus att det blev en hel del skratt, tror vi är bra på det där..Haha!


     
Självklart så tog vi kort på kossorna också.

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Vet inte om du fick min senaste kommentar, tror det blev något fel. Hmm... Nåja, tänkte bara säga att jag skickat efter en sån där budskapsring.



Men säger jag till när de kommit fram! :)

2009-05-05 @ 23:43:13
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Ja, absolut! Jag gjorde mitt "lev din dröm"-halsband utan pärla först, men lade bara till den som utfyllnad. Så det är nog fint! :)



Godnatt ^^

2009-05-06 @ 01:09:41
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja tkr inte heller om kossor ^^ underbaraANTE

2009-05-06 @ 11:27:18
Postat av: ina-bina

Till budskapsringarna brukar jag använda mig av en 60cm tunn kedja på ca 2-3mm. Fast du kan ju få den kortare eller längre om du vill? Eller var det något annat du undrade? :)



Smidigast är att gå till banken då om du inte har internetbank (eller någon du känner kanske har det? Pappa? Kim?). Eller om du är lite modig så kan du ju alltid posta det!

2009-05-06 @ 12:16:15
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback