Hunger och huvudvärk.

Jaha, då va jag här igen. Har just skalat potatis till middagen och nu väntar jag på att dom ska koka färdigt ,så passade på att skriva här lite. Det blir potatis, köttbullar, sås och lingon idag, hoppas det duger åt dom andra.

Har haft en sprängande huvudvärk i två dagar nu, vet inte vad det beror på. Orkar ingenting verkligen.. hade tänkt storstäda huset m.m idag men det blev ju inget av det.. Vad ska jag göra för att bli av med denna värk som tynger mitt lilla huvud? :( får hoppas att det går över lite när jag får i mig lite mat.

annars har det inte hänt mycket idag, kim åkte hem vid halv ett tiden för att umgås med sin familj lite så nu är jag ensam vilket jag hatar att vara, det är så tomt utan honom :( men två dagar går ju rätt fort ändå..

Nu ser jag att potatisen kokar för fullt så nu får jag börja med köttbullarna. Får se om jag skriver senare igen.

Ha det gott och smaklig måltid alla som inte har ätit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback