Nya fynd gör mig alltid glad.

Dagen på förskolan gick bättre än väntat. Med tanke på hur trött och svag jag kände mig imorse så trodde jag dagen skulle bli annorlunda. Men bara av att komma ut i friska luften gjorde nog sitt, det va nog en stor fördel att dagen gått så bra. Även om vädret inte varit det bästa idag. Nu vill vi ha sommar!

Efter jobbet tog jag mig en tripp ner till Ale torg. Fick köpt lite småsaker. Bland annat en "dagbok". Har bestämt mig för att skriva ner tankar och saker jag gjort under dagarna i den. Dels för att få lite mer koll på mitt liv. Sen tror jag det är väldigt bra att få skriva av sig mer privat, inte bara i sin blogg på internet, där alla kan läsa. Utan lägga sig en stund på kvällen och ta sig en funderare på tex vad som varit bra och mindre bra under dagen. Har faktiskt redan skrivit i den. Kommer nog bli kul att kunna bläddra tillbaka ur när några år har gått.

Sen köpte jag även lite smink. Såklart.. 
Och en cream cleanser och ansiktskräm från Lumene. Är extra glad över dessa. Tror det kommer bli två nya favoriter hos mig! Bara testet i affären av krämen gjorde att jag blev helt kär. Doftar gott och går in i huden jättebra!


 
- Skrivblock i läder. 89 kr. Köpte även en svart.
- Moisturizing cream cleanser. 120 kr.
- Ansiktskräm Arctic Aqua. 110 kr.
- Isadora Build-up Mascara. 95 kr. Rea på kicks
- Max factor Colour&Gloss. 125 kr.


Kommentarer
Postat av: ina-bina

Oj, vad jag kom på mig själv med att le när jag såg din kommentar :P Har inte varit vid datorn alls mycket det senaste, som du kanske märkt :/ Hur är det, söt? :)

2009-06-11 @ 19:14:25
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: memmiz

joo då det e fint. lite mycket nu innan semestern. men snart blir de lugnt å skönt i 6 veckor :)hehe ska bli skönt att vara ledig :)

Kram

2009-06-11 @ 22:01:28
URL: http://memmiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback