Tisdag

Idag mår jag lite bättre. Har ingen feber idag så jag ringde till förskolan imorse och sa att jag kommer imon och på torsdag och jobbar. Det känns bra. Får bara hoppas förkylningen går över snart också..

Har faktiskt inte gjort speciellt mycket idag. Gjort iordning i köket lite och lagat mat. Det är väl det jag orkat med, är ju fortfarande seg. Man kan ju vara det även när febern gått över.
Kim åkte hem idag också för att vara hemma lite. Så på torsdag kommer han hit igen.
Annars händer det inte speciellt mycket. Kvällen kommer gå åt till att vila,vila,vila tills imon. Då lär alla krafter behövas till dom små barnen.

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman då :( hoppas på att du känner dej bättre från förskylningen snart! det e ju snart rikig sommar o allt. kramar<3

2009-06-09 @ 19:39:42
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! :) vad ska hittas på idag ?;D

2009-06-10 @ 06:47:02
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

På brothers & sisters :)

2009-06-10 @ 20:32:59
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback