Nya möbler.

I Måndags var jag på Ikea och införskaffade mig lite nya möbler, bla två byråer som jag har i mitt rum och en "smink" byrå som står på toaletten. Jag kallar den det eftersom jag köpte den för att ha mitt smink i. Den är superbra och jag är så nöjd! Den har flera lådor som är större än man tror, och så har den hjul också så jag kan dra den fram till spegeln när det är dags för sminkning. Det är verkligen jätteskönt att ha sminket på ett och samma ställe. Innan hade jag det på mitt rum, på den nedre toaletten och på toaletten på övervåningen. Nu när sminket är i sin ordning kan jag tala om att lådorna är fulla! Haha! Tänkte iallafall lägga upp en bild på den så¨ni får se hur den ser ut. Jag har denna vita, men den finns även i silver och rött.



Kommentarer
Postat av: ina-bina

Jag var också på IKEA i måndags ju! Vilken tid var du där? :D



En sån där borde jag också ha, i Gamlestan hade jag ett skåp från golvet till taket fullt med smink, haha!

2009-07-22 @ 00:37:35
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Haha, är det sant? Vi var också där då :P Åkte du dit med Kim?



Vi har en gråblå Saab, fast det är väl inte sånt man lägger märke till och än mindre minns :P Hur vet du hur Camilla ser ut förresten?

2009-07-22 @ 13:22:32
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback