Ullared.

Dagen började redan klockan 5 imorse, då ringde klockan och vi hade en halvtimma på oss att göra oss iordning för att åka till Ullared. Sagt och gjort!
Var glad över att det inte var överdrivet mycket folk där när vi kom. Vi var väl där strax efter halv 8. Men när vi hade fyllt våra kundvagnar och skulle bege oss till kassan, märkte man att det började strömma in folk. Så vi passade nog tiderna bra.

Med mig hem fick jag iallfall följande:

- Massor av julklappar (köper till ca 20 personer.)
- Jeans till kim
- Svarta och mönstrade leggins till mig
- Mörkgrå skjorta till mig
- Shampoo och balsam
- Krämer till ansiktet
- Torr schampoo
- Halsband
- Två mössor till Kim
- Armband till Kim
- CD-skivor
- Filmer
- Spel till Kim
- Mp3 spelare
- Strumpor till Kim
- Ögonbryns trimmer
- Hårgele till Kim
- Väska till mig
- Gardinstänger
- Nattlinne

 
Ja det var nog det... Kände att jag inte orkade ta kort på allting men om det är något ni vill se så får ni väl hojta till. Imorgon tänkte jag lägga upp bilder på mina bästa köp iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback