Mina bästa köp från Ullared.

Nu är det dag för mig att visa "mina bästa köp" från Ullared. Bättre sent än aldrig, right? =)


Jag började med detta schmapoo och balsam som jag faktiskt inte har testat än, men hört så mycket bra om.
Det är två flaskor 900 ml, alltså riktigt stora! Jag betalade 69.95 kronor för BÅDA. Om jag inte minns fel så har jag sett på bla ICA att de tar 89 kronor för EN flaska. Ett riktigt kap alltså!






Sen måste jag visa två andra favoriter. Nämligen en pincett och en ögonbrynstrimmer!
I vanliga fall nopprar jag alltid ögonbrynen och då är denna pincetten helt otroligt grym! För den gav jag ynka 21.95 kronor. Billigt och bra! Men när jag har bråttom, som jag kan ha ibland är denna trimmern väldigt bra att ha. Det går fort, gör inte ont och den var som sagt också billig. kostade 69.95 kronor. Kan inte bli bättre =) 




Kommentarer
Postat av: Millah

Vad kul jag vill å på ullared :)

2009-12-21 @ 14:27:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback