En ganska tråkig dag.

Idag vaknade jag vid halv elva. Pigg och utvilad! Började med att kolla lite på tv men det övergick i lite garderobstädning och klädprovning. Jösses va mycket kläder jag aldrig har använt! Måste bli ändring på det. Är ni också sådana? att ni använder samma kläder fast det ligger flera nya plagg i garderoben? Skumt det där...

Ska strax gå och äta lite tror jag, har inte gjort det än. Sen blir det nog lite mer städning.
Imorgon ska jag jobba, ska bli kul faktiskt. Trivs bra på den förskolan. Goa barn samt personal.

hmm, ja jag har nog faktiskt inget mer att skriva. Det har inte hänt något nytt och det händer inget idag heller.
Så vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: ina-bina

Tack :D

2009-12-08 @ 12:41:17
URL: http://inabina.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback