Bilder från igår.

Som ni alla vet spenderades dagen hemma hos Carro, Jimmy och deras lilla Elvira. Vi hade verkligen hur mysigt som helst. Käka jättegod mat, skrattade massor och njöt i varandras sällskap. Jag älskar verkligen att umgås med dom.
Dock kom vi hem rätt sent så då blev det ingen bloggning utan jag lägger upp några bilder från igår nu istället.



Här har vi våra grabbar som tappert försöker sätta upp en gardinstång. Något som visades vara svårare än vi trodde. Haha! Men tillslut satt den på plats =)




Här är jag och världens sötaste lilla Elvira!



Världens bästa mamma och världens bästa vän!



Ett försök att samla alla på bild, vilket gick sådär som ni ser ;) haha!



TOPPEN KVÄLL!! TUSEN TACK






Idag är det ju som sagt nyårsafton. Jag vet inte än vart dagen bär med oss men det återstår att se, på nått sätt ska det ju såklart firas iallafall. Hoppas ni får en underbar dag, kväll och natt!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Härliiga bilder ! Gud vad söt Elvira är :) Gott nytt år !!!

2009-12-31 @ 12:07:32
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Carolina

hahaha! Fasiken vad kul vi hade det igår =) Och gardinstången hänger ju fortfarande kvar hahaha! Du är den bästa någonsin.. Puss <3<3

2009-12-31 @ 13:32:31
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback