Veckans "ska-göra-lista!"

Jag känner att jag verkligen har mycket som ska göras denna veckan. Vilket jag ALDRIG har annars. Så därför känns det svårt att ha koll på allt och även att komma ihåg det. Så jag tänker göra en veckoplanering här, mest för mig själv. Så det är egentligen inget ni behöver bry er om =)

- Idag: (måndag) Greja lite överallt. Har en del saker som måste göras.

- Tisdag: Städa iordning mitt rum.

- Onsdag: Ev. åka hem till Kim för att hjälpa dom att städa inför deras kalas som är på lördag. Om vi inte ska dit så ska jag börja med städningen här hemma. (toaletterna bla)  

- Torsdag: Städa klart HELA huset och även åka och handla allt till festen. (Mat och alkohol)

- Fredag: (min födelsedag) Fixa gelenaglar. Duka, fixa iordning det sista, göra mat osv. Fest hemma hos mig på kvällen!

- Lördag: Kalas hemma hos Kims familj för hans Lillebror som fyllde 11 år igår! och på kvällen ska jag baka till kalaset på söndag.

- Söndag: Släktkalas hemma hos mig. Göra mat, duka osv..


Såhär ser min vecka ut. Fullt upp med andra ord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback