Nya skönhetsprodukter.

Då var det dags att visa er saker ur det andra paketet som kom på posten idag. Det var lite småplock som jag beställt från Fleurdesante. Blev lite missnöjd med deras leverans o sådär. Dels så fick jag en "orderrapport" om att mina produkter hade skickats den 17 Juli och skulle leveras till mig inom tio dagar. Jag fick mitt paket idag, den 7 augusti... Sen så fick jag inte med allt jag hade beställt, för det va tydligen slutsålt. Men då förstår jag inte varför de har så att man kan "lägga det i varukorgen" om det ändå inte finns i lagret. Aja, huvudsaken var att paketet kom fram iallafall och produkterna verkar vara bra!


  
Två shampoon. En som doftar kokos och vanlilj och en som doftar mango och rabarber.





  



En dag&natt kräm, en dagkräm för normal hud och ett hudserum.






  

Lite olika ögonskuggor. Den andra jag beställde var mörkbrun och den tredje vaniljfärgad.









En deospray som doftar jättegott! "summerheat" , ett läppstift/glans och läppbalm som också luktar väldigt gott.





Ett läppcerat till Kim eftersom han väldigt lätt får torra läppar! han gillade att det stod "for men" haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback