Söndag

Måste säga att denna dagen har varit väldigt seg. Vaknade vid 11 eller nåt sånt av min systers söta hund som gjorde allt för att vi skulle vakna.. =P Så vi busade lite med henne innan vi gick upp för att äta frukost.
Efter det hade jag verkligen ingenting att göra så jag la mig i sängen och kollade på Wallander - Kuriren. Tycker faktiskt inte den var så bra, i så fall var hämnden mycket bättre. Iallfall enligt mig.
När jag nästan hade sett klart hela filmen så ringde Johan och sa att han var påväg. Så jag tog Kiara (hunden) och promenerade för att möta honom. Riktigt härligt väder var det på förmiddagen! Nu är det lite sämre måste jag säga...
När vi kom hem så fikade vi och spelade kort som vanligt. Faktiskt roligt när man inte har nåt annat för sig.
Sen var det dags för min syster och Kiara att åka hem. Känns alltid så tomt när Kiara inte är här, man är så van att hon alltid ligger här brevid min säng och gnyr som bara hon kan. Hehe, mosters sötis! =)
Efter ett tag fick vi tråkigt så vi städade på balkongen och ställde ut allt som vi ska slänga i garaget. Det kändes skönt att få det gjort och efter det så lagade vi mat. Potatis, kassler och frysta grönsaker blev det idag.

Nu sitter vi alla tre vid varsin dator. Kim spelar, Johan chattar och jag ska kolla på den andra Wallander filmen - Tjuven. Hoppas den är bättre!

Nu har ni fått veta hur hela min dag sett ut ordagrant... Haha!

Ha en bra kväll!




Kiara efter att hon badat i sjön i somras =)


Kommentarer
Postat av: Angelica syster

Min bebis...finaste vovven i världen. =)

2009-08-31 @ 01:56:44
URL: http://www.nogg.se/SummerGlow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback