Sånt där man kan göra om man har tråkigt!

ALLMÄNT: 

Namn: Jennie
Piercingar: I öronen.
Tatueringar: Ingen.
Längd: 1,52
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Jajamen!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Gärna i en egen lägenhet.
Tänker du på självmord: Aldrig.
Tycker andra att du är attraktiv: Min pojkvän såklart :)
Vilket shampoo använder du: Loreals Elvital, Anti Breakage.
Vilken parfym använder du: Många olika.
Vad är du rädd för: Fåglar, spindlar och höga höjder.
Gillar du att tvätta: Jadå, det gör jag allt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ibland.

SENASTE:

Film du hyrde: Har inte hyrt en film på år och dar.
Film du köpte: Hmm. Minns inte, oftast Kim som köper filmerna. 
Låten du lyssnade på: Green Day - 21 Guns
Låten du hade på hjärnan: Antagligen den ovan.
Låten du laddade ner: Den ovan.
Personen du ringde: Pappa.
TV program du tittade på: Unga mödrar.
Personen du tänkte på: Vet inte.  
Bok du läste: Nån biografi.
Personen du fick mail av: Ellos.
Personen du fick brev av: En räkning.
Personen du fick sms av: Johan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I fredags.

FAVORIT:

Mat:
Potatisgratäng & kött. Eller Lax och potatis.
Låt: Akon - Keep you much longer.
Sak att göra: Umgås med de jag tycker om, shoppa, laga mat, baka eller läsa.
Sport: Fotboll (att titta på).
Dryck: Bubbelvatten eller cola light.
Kläder: Tunika och leggins.
Film: Finns många.
Bil: Om jag fick välja en så skulle jag vilja ha en Honda.

ANTAL:

Gånger du varit kär:
 2. 
Förälskad: 2.
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 1!
Gånger ditt hjärta brustit: 1.
Hjärtan brustit på grund av dej: 1 gång tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett antal gånger i skolan. Bla när klassen vann 25.000 och när vi gjorde musikalen Greas.
Ärr du har på kroppen: Inget tror jag?

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: För lite.
Var det kul: Nja, inte så.
Hur tidigt stiger du upp: 11.00 nån gång för det mesta.
Gillar du att slåss: Absolut inte!
Vad ska du göra ikväll: Vila.
Är du seriös: För det mesta.
Vad är du allergisk mot: Vissa pälsdjur och pollen.
Var har du ont: Ingenstans just nu iallfall.
Använder du hårspray: Nope.
Kan du stå på händer: Nej.
Favoritserie: Alla sorters såpor =P Andra avenyn gillar jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback