Onsdag

Hejhej!

Jag tänker faktiskt inte be om ursäkt för dålig uppdatering som många andra gör och som man kanske känner att man borde göra, för detta är ju faktiskt min blogg och då skriver jag när det passar mig och det finns något att skriva om helt enkelt.
Tänk på det ni med! Be inte om ursäkt för sånt du bestämmer själv =)

De senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt med Kim. Vi sov över hos hans familj från igår till idag. Där hade vi det jättetrevligt spelade kort hela kvällen och dom andra drack lite öl medans jag drack vatten..haha!
Så idag vid 20:00 tiden kom pappa och hämtade oss för att åka hem till mig igen. Konstigt nog känner man sig alltid väldigt trött när man sovit borta, även om man inte gjort något särskilt. Så är det för mig iallafall. Känner ni också så?

Resten av kvällen består av att läsa lite bloggar. Såg nu på bloglovin att jag hade 78 inlägg att läsa. Bara från igår!? haha folk bloggar mycket helt enkelt. Sen blir det massa mys med min älskade pojke!


Vill sända en liten tanke till Kims farbror med familj. Vi tänker på er och det kommer gå bra. Massa kramar till er!!  

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback