Massor av bullar!

Hej vänner!

Idag vaknade jag först vid halv 11. Men när jag såg att kim låg och sov så gott så blundade jag med för att vila en stund, men såklart så somnade jag. Hehe! Jag vaknade igen vid kvart i tolv och då väckte jag Kim också. Vi la oss nämligen vid 2 inatt.
Så det blev nån slags frukost/lunch idag bestånde av havregrynsgröt med blåbär och mjölk. Självklart en kopp grönt te också..
Efter det satte jag igång att baka, massor av kanelbullar och en rulltårta till min pappa som han så gärna ville ha. (han har tjatat om rulltårta i veckor) haha! han vet inte om att jag har gjort det till honom än så det blir en rolig överraskning när han kommer hem från jobbet om en stund. För att göra bullarna "något nyttigare" skippade jag pärlsockret och tog istället mandel och kokos. Hoppas det gillas ändå =)

Fick precis en sms-avi där det stod att mitt paket från Ellos finns att hämta, så det ska jag göra sen också. Alltid lika skoj!
och självklart ska jag visa er senare vad paketet innehåller!

Nu ska jag sätta igång med middagen. Ha en fortsatt bra dag allesammans!




Bilden är tagen med mobilen, därav kvaliten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback