Jag känner mig stolt, för en gångs skull.

Idag är en sån dag då man vaknar lite seg och det försa man tror är att dagen kommer bli jobbig, men efter att man vaknat till litegrann så känner man att dagen faktiskt inte kommer bli så jobbig ändå. Sånt känns skönt!

Är faktiskt väldigt stolt över mig själv idag. För idag för första gången på ca 2 år så åt jag kyckling!! det är nästan så jag själv inte tror att det är sant. Det är nämligen så att jag för då ca 2 år sen blev matförgiftad av (troligtvis kyckling) och det var så hemskt! efter det har det verkligen tagit emot att äta det, har nästan inte velat kolla på det ens. Det har alltså suttit mentalt hos mig. Ni som har blivit matförgiftade förstår säkert vad jag menar.
Men idag kände jag att det var dags att ändra på detta. Eftersom jag älskar kyckling och har alltid gjort det!
När jag tog första tuggan kändes det nästan som magen vände sig på mig, men när jag tagit några tuggor till så kändes det bra. Mitt första test var väl att se om jag kunde behålla maten efter att jag ätit färdigt, och det kunde jag!
Nu hoppas jag verkligen jag kommer kunna fortsätta äta god kyckling! =)

Sen har jag även lärt mig att göra en inbakad fläta i luggen. Haha! för er kanske det låter löljigt och lätt men jag har aldrig fattat hur man ska göra, även fast jag kan göra inbakade flätor på andra. Tyckte det kändes svårt att göra den i luggen. Men efter att ha sett Lindas videoinlägg så fattade jag precis hur man gör och jag lyckades! ännu en sak att vara stolt över..Hehe!

Känns faktiskt bra att även jag kan ha såna här dagar ibland. Jag hoppas på fler =)

Kommentarer
Postat av: Angelica syster

Vad duktigt av dig! =) Kram!

2009-08-24 @ 22:18:32
URL: http://www.nogg.se/SummerGlow
Postat av: Anna

Vad kul att du har överkommit den psykiska spärren, har aldrig blivit matförgiftad så jag vet inte hur det känns men jag kan tänka mig. :/



Nej inte i Nol utan det har öppnat Sportlife i Nödinge. Jag vet inte riktigt vad det kostar i Nol, där det heter Life och egentligen vet jag inte vad priser är i Nödinge heller. Jag har haft mitt gymkort i över ett år och har ett studentkort. Men lättast är ju om du går in på deras hemsidor och kollar, då borde du få svaren du behöver. :)



Heja dig nu och tack för din kommentar!

2009-08-25 @ 15:03:38
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback