Härliga, soliga fredag!

Vilken härlig dag! solen skiner och jag känner mig på bra humör. Hoppas det håller i sig resten av dagen och kvällen!

Jag skrev ju ett inlägg om en fotobok för ett tag sen. Minns ni? Och häromdagen fick jag ett mejl att jag får en valfri fotobok helt gratis. Jag blev såklart väldigt glad. Men då blev det helt plötsligt dags att ta lite nya bilder på mig och min älskling eftersom detta är en bok som ska tillägnas oss =) Så vi tillbringade lite tid på morgonen med att fota. Det är ju inte så lätt att fota oss två själv, utan helst av allt skulle man ju vilja att någon annan fotade oss. Men men..
Kim tröttnade fort så det blev inte jättemånga bilder, men det får duga för idag. Här får ni se en bild!




Kommentarer
Postat av: Fia ♥

Mysigt med en bok! Bra julklapp eller liknande till folk, eller bara förhöja egot ;)

Kram

2009-08-16 @ 18:50:07
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback