Härliga fredag!

Idag vaknade vi sent igen. Verkar som vi har vänt på dygnet, men det ska det bli ändring på. Jag gillar inte att sova bort hela morgonen så det bara är några timmar kvar till middagen. Känns dumt att låta hela dagarna passera så...

Idag är iallafall en bra dag! Ikväll kommer ju min syster hit och även min vän Johan. Kvällen kommer gå åt till att färga allas våra hår och sånt tar ju en stund. Vad kim ska göra under den tiden har jag ingen aning, men han roar väl sig på annat vis. Haha!

Satt just och tänte på att det är exakt en vecka kvar tills jag fyller år idag. Och det betyder också att det är exakt en vecka kvar till min födelsedagsfest som jag längtar så mycket till. Jag är helt säker på att det kommer bli en toppenkväll. Det måste det ju bli när alla mina bästa kompisar kommer! =)
Har nog lyckats komma fram till vad jag ska ha för kläder den dagen också och det känns skönt. Då är en sak ur världen. Haha! Nog om det... Imon är det min lillebror som ska firas! han fyller nämligen 17. Den lilla pojken.. =P Fast det stora kalaset som kommer vara för både mig och honom är den 6e september, så hur firad han kommer känna sig vet jag inte. Hehe!

Nu ska jag ta på mig lite kläder. Ja ni hörde rätt, jag har faktiskt inte gjort det än.. hehe =)
Sen ska jag pyssla iordning lite inför ikväll.
Vi hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback