Fotobok från Fujifilm.

Hej alla!

I evigheter har jag längtat efter att skaffa en fotobok och gissa om jag blev glad när jag såg att Fujifilm har ett fantastiskt erbjudande, där man kan få en gratis! =) Det är ju strålande!

En fotobok för mig är en väldigt fin bok där man kan samla alla sina finna minnen i form av bilder på en och samma plats. Det fina är att man kan när som helst plocka fram den och dela med sig av det fantasktiska som finns i den. När släkten t.ex är samlad vet jag att detta uppskattas väldigt mycktet. Man sitter tillsammans och tittar på de fina bilderna med ett stort leende på läpparna. 
Innehållet som du såklart väljer helt själv kan t.ex vara kan vara härliga platser man besökt, barnminnen, kärlek, ja låt fantasin flöda och skapa nya fina minnen i din fotobok som du kan bära med dig resten av livet! - Jag tycker det är underbart!

en fotobok är dessutom väldigt enkel att göra, så passa på! =)

Klicka här om du vill ta del av detta fina erbjudade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback