=)

Nu har jag ätit middag, det blev hemmagjord pytt i panna idag, orkade inte avancera..Jag har också tagit in posten där jag såg med glada ögon att mitt lilla paket har kommit med sex and the city filmen och lite smink . Tagit in tvätten som har torkat på balkongen och deklarerat, ska få tillbaka pengar precis som förra året, det är alltid en glad nyhet :)

Det blev ingen städning idag heller. Är det jag som är konstig eller varför hatar jag att städa när det är så fint väder? iof så tror jag dom flesta väljer att sitta ute med en bok och en kopp te istället =)

Kim kom nyss hit också och det är ju såklart det bästa av allt, nu hoppas jag bara på att det är lika fint väder imon så vi kan ta en promenad och mysa ute i solen. 

Nu ska jag försöka få Kim att kolla på sex and the city filmen. Önska mig lycka till =P haha!

Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja hon e allt fin:) bara väntar på att hon ska bli 100% rumsren, hon e la ca: 97% nu:/ så det e det jag väntarpå messt:) hehe.. kram

2009-04-02 @ 20:22:40
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tyvärr är det nog inte så fint väder idag.. Dimman är så tjock så jag ser inte ut genom fönstret nästan, suck!

2009-04-03 @ 08:11:23
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback