Ante, min vän.

Jaha, som jag skrev i ett inlägg för några dagar sen så bad jag ju er att komma med förslag på vad jag kunde skriva. Och jag nämnde ju även att jag skaffat mig en ny vän, UNDERBARAante, javisst så vill ha bli kallad =P Och ja, han va den ända som kom med förslag, nämligen att jag skulle skriva om honom. Haha! och eftersom jag lovade att göra det som kom som förslag får jag väl ta mig i kragen. 

Har bara pratat med honom ett tag så det är lite svårt att skriva. Men får skriva ner det lilla jag vet. 
Ante är en väldigt rolig grabb som bor i stockholm, han är alltid glad men kan ha sina små ideér för sig. Han vet nog vad jag menar när jag säger så, kan ge en liten ledtråd; Katt! hahaha! Vad jag vet mer så går han ofta ut på olika nattklubbar och roar sig med sina kompisar och tar tjejer på rumpan, Haha! både han och hans kompisar är förövrigt är rika, enligt mig. Han är flitig på sitt jobb där han säger åt de andra vad de ska göra. Han själv kallar dom "inkompetenta" eftersom han tycker att det arbetet de gör är sånt dom ska klara av. Han tycker att det är dumt att bara anställa nya hela tiden istället för att ta in vettigt folk som kan det som ska göra. Vilket han har rätt i. Jag vet också att han säger roliga saker när han är trött tex att tjejer sminkar sig med creme fresh, eller nej brunkräm, eller hur va det nu, krämbrun? haha! Fast jag har lärt honom nu att det heter foundation, så tror han kan det nu. Haha! Det va nog ungefär det jag vet om honom än så länge. Känner jag honom rätt så får jag nog reda på fler saker framöver.

Juste det! Imon åker han på kryssning och jag fick inte följa med, lite ledsen blev jag allt. Haha! Han kommer säkert berätta hur roligt han har haft det, och det hoppas jag han får.



Vilket inlägg det blev idag alltså, men huvudsaken var ju att göra Ante nöjd, så hoppas han blev det nu. Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha de var ju riktigt vackert skrivet , blir lite röd om kinderna nu ;) haha måste bara skriva att ja är omtyckt av jennie så alla vet :D puss från UNDERBARAante såklart ;D <3

2009-04-28 @ 21:32:44
Postat av: Jennie

Hahaha så du blev nöjd alltså, då lyckades jag :P jaa klart du är omtyckt av mig, du är ju min vän =) hehe Nu får du berätta mer saker för mig om dig, haha! =D

2009-04-28 @ 21:57:54
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback