Tisdag!

Hallå!

Nu har jag kommit på en sak jag ska skriva om nån dag framöver, vad passar inte bättre än att skriva om smink? haha ja, sminkfantast som jag är så passar det mig iallafall. Jag Köper ofta nya produkter som kommer ut för att försöka jämföra med andra och se vad som passar mig bäst. Så jag kommer ge lite av mina tips på produkter som jag använder och tycker är bra,  Men det gör jag när jag får lite mer tid.

Annars händer inte så mycket. Dom ringde nyss från en förskola som vill att jag jobbar veckan ut, och självklart tackade jag ja till det. Dom ska bara ringa igen angående tider, så jag väntar spänt. Allitd kul med jobb. Pengarna är ju ett måste!

Till helgen hoppas jag att min kära syster kommer med sin hund. Det hade varit jätteskoj, eftersom vi inte har träffats på ett tag. Då ska vi passa på att färga håret och så ska jag laga lite god mat. Det tycker hon säkert om. Kim som är så fäst vid hennes hund ska nog också hålla sig sysselsatt..haha!

Sitter och funderar på vad jag ska laga till middag idag, kommer verkligen inte på något, känner mig inte ens sugen på mat. Vet inte vad det kan vara, men pappa och jag ska iallafall åka och handla sen så då hittar man väl säkert något gott att laga.

Det va nog allt ifrån mig denna gången, men ni får hemskt gärna  skriva om ni tycker jag ska skriva om något speciellt. Det kan vara precis vad som helst. Så tveka inte! Det är alltid roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan skriva om älskvärda och underbara ANTE :D

2009-04-21 @ 18:26:22
Postat av: Jennie

Haha okej Ante, du kom med förslag så får la försöka göra det då ;) hahaha!

2009-04-21 @ 18:32:22
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart du får stumpan !

2009-04-22 @ 21:00:01
URL: http://h0ney.webblogg.se/
Postat av: Syster

Klart jag kommer till helgen. =)Kan vi inte baka något gott då?

Kramar!

2009-04-23 @ 02:27:32
Postat av: Cissi

Klart du får kopiera alla frågorna jag skrev! Jag har själv kopierat den från blondinbella ;) haha:)

2009-04-23 @ 11:41:14
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Jennie

Syster: Gud va kul att du kommer =) javisst kan vi baka, men vet ju inte om vi har några ingredienser hemma, vi får kolla upp det. :)



Malin och cissi: Tack så mycket! =)

2009-04-23 @ 18:13:47
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback