Mätt och belåten!

Ja det blev kött i chutneysås och potatis till middag idag, det uppskattades! så nu är jag mätt och belåten.
Städningen har jag knappt börjat med, fick plockat undan några saker och la i en ny tvätt i maskinen. Tror jag tar dammningen, dammsugningen och allt det andra imon, nu är jag alldeles för mätt och seg för att orka städa :P haha!

Satt en stund på balkongen förut, gud vilket härligt väder det är idag. 1 april och det känns som ett riktigt sommarväder :) Första gången för i år som jag satt ute i bara linne och leggins =) Härligt!

Imon kommer min prins hem till mig igen, ska bli så härligt att få se honom, även fast han bara varit borta två dagar :P hehe. Blir alltid lika glad av hans närvaro!

Ha en fortsatt trevlig och solig eftermiddag :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter super härligt :)

När kommer du till mej imon och städar?

Ställer fram dammsugan och min lilla dammvippa tills du kommer :)

2009-04-01 @ 22:42:15
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/
Postat av: Carolina

Låter härligt :)

Ställer fram dammsugaren och dammvippan till dej så ses vi imorgon bittie när du ska komma hit och städa:D

2009-04-01 @ 22:47:23
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback