Fredagkväll = olika viljor.

Jag lyckades få kim att titta på sex and the city filmen efter många om och men. Jag tyckte den va bra, men va Kim tyckte vågar jag inte ens fråga :P haha! Vad tycker ni om den filmen? =)

Hann städa hela övervåningen men har inte städat mitt rum än, det är ju nästan tråkigast, där går man ändå och plockar hela tiden så det blir alltid sist gjort för min del..Mina bröders rum vill jag inte ens gå in i, stänger bara dörren när jag går förbi, vilken röra! Fick också lagat mat innan pappa kom hem. Det blev potatismos och korv idag. Haha det känns som jag skriver en matblogg eller nåt men eftersom jag älskar att laga mat så blir det väl att skriver lite om det. Även om det inte blivit några direkt avancerade middagar på det senaste men det har sina skäl. Ni får väldigt gärna komma med lite tips på olika maträtter eller så om ni vill, det uppskattas alltid!

Nu ska jag och Kim slåss om vad vi ska se på tv. Antingen blir det så ska det låta som jag vill eller så blir det Talang 2009 som Kim vill. Vem tror ni vinner? haha!

Ha det en fortsatt trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback