Brand i Ale

Jag hade visst rätt.
Stod och lagade mat igår så kollar jag ut genom fönstret och ser världens rök komma från skogen, frågade min syster och kim vad dom trodde det kunde vara, men ingen av oss hade någon aning. Men efter att ha läst på aftonbladets hemsida idag så förstod jag att det måste ha varit en brand, en rejäl sådan.


Detta kortet tog jag precis i början, men det blev bara värre och värre, efter ett tag va hela himlen full av rök.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4997334.ab

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hade också rätt ;D olala på mig ^^ underbaraANTE

2009-04-27 @ 20:00:55
Postat av: Anonym

Hhahaha jaa du va så duktig så ante ;) haha!

2009-04-28 @ 18:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback