Hämtat nycklarna och beställt tapet och golv!

Ja som rubriken tyder gjordes detta igår. Så nu har vi nycklarna i vår hand och vi har även fått bekräftat att vi får det renoverat i varje rum. Så skönt! Det var så otroligt slitet överallt, fula färger och väldigt illaluktande pga tidigare rökare i bostaden.

Det är helt nya skåpsluckor i köket men däremot är det väldigt slitet och fult inne i dom. Fick dock ett väldigt bra tips av min ena svägerska igår att man kunde häfta fast vaxduk inne på hyllplanen. Det är ju toppen! det blir ju både bra underlag, lätt att torka av och så mycket finare. Så det ska jag nog försöka sätta igång med i helgen. Kommer bli kul! Ska även åka och välja ut klisterdekaler att sätta på vissa kakelrutor i köket. Det mesta av kaklet är vitt men det finns några där det är blommor och det vill jag byta ut och då är det perfekt med såna dekaler så man slipper byta ut allt. Jag tror det kan bli bra tillslut det här! Har inte ens vant mig vid tanken att lägenheten faktiskt är vår, det är en väldigt speciell känsla.

Nu är det strålande sol ute och jag passar på att tvätta så mycket jag bara kan så det kan självtorka ute, det sparar massor med tid och sånt gillar man ju alltid. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att ni får som ni vill ha det! Kan du inte lägga upp före och efter bilder sen :-) Kramar

2012-05-07 @ 15:40:49
URL: http://karljohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback