Jisses!

Jäklar i min lilla låda va längesen det var jag skrev i min stackars blogg. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska fortsätta blogga eller inte. Kan ju hända att det dyker upp nåt inlägg då och då för jag saknar det faktiskt men jag tror att min bloggpaus var välbehövlig.

Det händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu. Tar dagarna som de kommer ungefär..
Var hos frisören igår och färgade håret i en annan färg än den färg jag haft i säkert 5 år. Känns så bra med lite förändring och jag känner mig jättefin i håret nu.

Min pojkvän fick idag reda på att han blir anställd på jobbet han ar varit på ett tag så det är jag så glad för. Nu kan vi kanske återuppta vårt lilla lägenhets sökande igen. HOPPAS bara att jagockså ska hitta mig ett jobb snart, men det kommer väl med tiden kanske.

Men som avslutning på detta lilla "jag-lever-inlägget" så kan jag ju passa på att fråga er vad ni skulle vilja läsa om det är så att jag börjar blogga igen? måste ju ha lite inspiration.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill läsa om "husmorstips" typ som det du skrev om citronsåpan i ditt sista inlägg! Sånt behöver man alltid och det är kul :)

2012-03-16 @ 20:10:57
URL: http://tomygoal.blogg.se/
Postat av: Angelica syster

Roligt att Kim fått fast jobb nu, det var på tiden att dom anställde honom. =)



Kram från sis! <3

2012-03-18 @ 02:59:08
URL: http://www.nogg.se/SummerGlow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback