Lite kort update!

Nu har det hänt en del sen jag skrev sist.

Jag har varit en heldag i Ullared men tre goa tjejer. Över 12 timmar inne i varuhuset måste ju tyda på att vi haft kul!
Vi har beställt våran nya soffa. En beige/brun divansoffa. Dock fanns den inte i lager så leveranstiden är några veckor, men det får vi stå ut med.
Vi har kört flera flyttlass ut till lägenheten och flyttar in dit i helgen.
Jag har varit på två studenter, den ena var Rasmus, jag är god vän till hela hans familj och hans mamma är en av mina bästa vänner. Den andra var världens finaste lillebror. Så stolt och så troligt glad och lycklig för hans skull. Vilken kämpe han är! ♥
Och imorgon firar vi våran kusin som tar examen från högskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback