Packande och frisörbesök!

Ja packandet går sin gilla gång. Ena dagen grejar man som bara den och andra dagen ligger man rak lång i sängen och orkar inte göra någonting. Jag fattar inte hur EN person kan ha samlat på sig så mycket saker som jag har. Jag har alltså saker i ALLA rum i vårt hus på 5 rum. Plus alla garderober, byråer, toaletter m.m. Helt sjukt.. Men nu har jag iallafall fått ställt ner alla mina saker från övervåningen till nedervåningen så jag iallafall har allt på ett plan. Känns lite lättare då när vi väl ska fylla flyttbilen. Men än är det inte färdigt. Jag har inte ens börjat på mitt eget rum ännu, får ta tag i det nu i veckan och helgen.

Idag har jag iallafall varit hos frisören och fått en ny hårfärg. Lite mörkare kolafärgat med blonda slingor. Känns bra dock är det ovant att vara så mörk. Men eftersom färgen jag la i nyligen försvann så fort (La i en kolanyans då också, fast mycket ljusare) kändes det bättre att ta en lite mörkare nu så jag iallafall får behålla den ett tag. Solen kommer ju bleka håret en hel del nu i sommar också så det blir nog bra. Bilder har jag dock inte tagit några för färger blir inte det minsta rättvis på bild så det känns bara dumt..

Nu ska jag kolla på tv en stund innan det är dags att sova.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback