Måndagsbabbel.

Tidigare idag fick jag veta att kontaktet kommer imon. Wiiie! Nu känns det verkligen på riktigt, hade inte fattat det riktigt innan att vi fått lägenheten. Nu när det väl gått in har det också blivit rejält pirrigt.. Oroar mig lite för hur allt ska gå, hur de ska klara sig här hemma m.m.. Men jag får försöka släppa de tankarna och fokusera på det positiva.

Kollade igenom reklambladen förut och fastnade såklart i jysktidningen. De första jag såg var att de reade ut den matgruppen vi vill ha. Så pappa körde ner mig direkt till jysk för att köpa den efter jobbet men självklart fanns inte stolarna inne. Jag bad henne då kolla om det fanns i nån annan närliggande butik eller om hon kunde beställa hem men de fanns varken i butiker eller som beställningsvara. Kul! eller inte.. Så sjukt att det ens får finnas med i reklamblad m.m om det inte ens finns att beställa hem. Men de berättade att reklambladet trycks redan ett halvår innan det sänds ut. Smart drag det där..
Nåväl, kollade ut samma slagt matgrupp för inte allt för dyr summa på chilli så jag ska försöka ta mig till den butiken snarast och även till butiken där vi hittat två soffor vi älskar. Hur ska man kunna välja? Får väl bli provsittningen som avgör.

Imorgon kommer förhoppningsvis flyttkartonger lastat hem hit från pappas jobb och då är det packning som gäller, ser fram emot det men vet inte riktigt vart jag ska börja.. Den som lever får se!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback