Måndag

Ja det där med att blogga oftare blev det ju som det blev med.. Har försökt blogga från min mobil flera gånger men jag får det inte att funka!? finns det någon app eller nåt för det? för att gå genom bara hemsidan funkar tydligen inte för mig, jag kommer fram hit till inlägget men kan inte skriva något. Knepigt!
Datorn startar jag inte speciellt ofta heller utan använder mig mest av telefonen, så måste försöka få det att funka snart.

I helgen var vi iallafall och tittade på en lägenhet som vi fått erbjudande på. Mitt första intryck var nejnejnej och jag kände inget som var direkt positivt när vi åkte därifrån. Det behövde tapetseras i alla rum och golvet i vardagsrummet var helt förstört. Tapeten i hallen var dessutom "nygjord" i nån skitful roströd mörk färg. Inte det bästa första intrycket alltså, haha! Men efter lite tänkade och pratade med Kim så kom vi fram till att den nog kan bli riktigt fin och bli "Våran" om vi bara gör om det så som vi vill ha det. Det var väldigt svårt att se framför oss hur det skulle kunna bli med tanke på att det fortfarande var en massa saker och möbler kvar därinne från förra ägaren. Jag ringde iallafall till hyreskontoret idag och fick svar på lite frågor och efter det tackade vi JA till den. Så nu är det bara att hålla våra tummar att den blir vår. Bara tanken att få flytta till sin första lägenhet och bli sambos efter snart 6½ år gör mig helt pirrig i kroppen.

Annars händer inte speciellt mycket, hjälpte min storebror och hans flickvän och lilla bebisen i magen <3 att flyttstäda igår. Fick skurat ur skåpen, spisen, kylen, frysen och diskat plåtar m.m. Hade velat göra golven också men det gick inte eftersom när jag var klar med allt så var det fortfarande lite möbler kvar som skulle till lite olika ställen och det hade nog tagit någon timma innan golven kunde göras ändå. Men jag hoppas dom klarade sig bra och att jag kunde bidra med lite iallafall. Nu hoppas jag dom kommer trivas superbra i den nya lägenheten, nu är det inte långt kvar tills den lilla trollungen kommer till världen heller. Längtar verkligen tills jag blir faster till den lilla bebisen. Så stolt!

Nu ska jag ta hand om tvätten och slappa lite.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad glad jag blir när du skriver så gulligt :) Vi längtar ihjäl oss allihop nu tror jag! Men nu är det banne mig inte långt kvar tills lilla älskade trollisen tittar ut, vilken underbar sommar vi ska ha med så mycket mys :) kram

2012-04-08 @ 10:54:31
URL: http://tomygoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback