Långfredag!

Dagarna tickar på, alla förutom denna lååånga Fredagen då. Hehe!
Dagen började jättebra. Jag och Kimsi vaknade redan klockan 08:00 imorse och då slog vi på en film som var över 2 timmar lång. Jättegott att bara slappa till en film och ha det mysigt i varandras famnar. Får passa på nu när han äntligen är ledig idag, sen jobbar han över påskhelgen igen.

Var på vårdcentralen igår för att spola örat en andra gång, och ska dit igen på onsdag för att ta tag i nästa öra. Hade problem med öronen redan när jag var liten och då var jag så himla rädd för att spola öronen för det gjorde så ont så jag skrek och tårarna sprutade, men nu var det dags igen efter alla dessa år som gått så jag var allt lite rädd  men det gick jättebra som tur var. Måste nog spola det örat en tredje gång men vi får låta det vila lite mellan varven.
Nog om det nu, kanske inte är så roligt att läsa om, men bra för mig att blicka tillbaka på så jag vet när jag gjorde det.

Väntar fortfarande spänt på svaret om vi får lägenheten eller inte, på Tisdag får vi antagligen svaret och jag hoppas så jag spricker!! alla säger åt mig att inte hoppas för mycket men det är lättare sagt än gjort. Har jag så mycket planer som jag bara hoppas jag ska få förverkliga om vi får vår första egna lägenhet. Så hopper överger mig inte!

Nu avslutar jag genom att önska er alla en Glad Påsk!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback