Bankomatrån i Ale..

Skön höstdag ute idag. Solstrålarna värmer samtidigt som kalla vindar sveper omkring och gör en lite småfrusen. Gillar den känslan och att man får packa på sig lite extra kläder som tex fina sjalar/halsdukar.

När jag vaknade imorse fick jag veta en rätt hemsk nyhet. Under natten har en bankomat blivit rånad på torget där jag bor. Så ingången till vår lilla ica butik som bankomaten låg i är totalförstörd. Likaså bankomaten såklart. Någon har alltså kört in i bankomaten med en hjullastare och tagit sjävla "kassa-skåpet" med pengar i. Sjuka människor det finns alltså. Väldigt tråkigt att sånt här händer. Man tror ju inte att det ska drabba en sån liten kommun som lilla Ale. Men men. Sökte även jobb där igår (lite ironiskt..)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13595860.ab



Bild lånad från aftonbladet.

Kommentarer
Postat av: Jessica M

Fy vad obehagligt!! Samtidigt som det är lite faschinerande. Jag menar, hur hinner man göra en sån grej utan att bli upptäckt?? Otroligt. Hoppas allt är bra gumman. Kram

2011-09-13 @ 00:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback