Mobilblogg: sjuk..

Det har varit dålig uppdatering som vanligt på min blogg det senaste men just nu tänker jag skylla på att jag är sjuk och inte haft nån ork till att skriva en massa. Det har även varit en jobbig tid de senaste med mycket oro som ni kunnat läsa om här tidigare. Igår var jag på kontrollundersökning på vårdcentralen och denna gången var det värre eftersom det gjorde ont. Men nu är det över och jag slipper förhoppningsvis tänka på det mer den närmsta tiden framöver. Nu har jag istället fullt upp med att försöka bli frisk från min jäkla förkylning och hosta så att jag förhoppningsvis kan fota Kims syster som ska gå på bal på Torsdag. Det är också tänkt att hon ska få låna mina nagelgrejer så hon kan få gelenaglar inför balen och studenten. Så nu håller jag mina tummar stenhårt!  Nu ska jag vila och kanske se nån film med kim som också är sjuk.. Take care!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad jobbigt att vara sjuka båda två :< . Jag och min man vill nästan mörda varandra när det är så !

Krya på dig(er)

2011-05-25 @ 06:49:56
URL: http://www.f1t4life.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback