Härlig helg

Måndag idag och vilken härlig helg det har varit.

I Lördags var jag med min bror och hans tjej på IKEA. Käkade köttbullar och handlade en massa. Efter det åkte vi till biltema och blomsterlandet. Äntligen fick jag köpt vackra sommarblommor till balkonglådorna. Nu ska jag bara få dom att överleva också. Haha! När vi kom hem efter några timmar ute i affärerna plockade vi upp Kim och åkte hem till min bror och hans tjej där vi städade lite och kollade på Eurovision finalen. Jag hejade på Eric Saade in i det sista men en tredje plats är ju inte fy skam. Grattis!

Igår var jag hemma hos min fina vän Lena. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade allmänt trevligt. Mitt under allt prat fick jag ett samtal från min bror och hans tjej som sa att de ville åka med mig och kim på bio. Så det var bara att gå hem och göra sig klar för ett spontant biobesök. Vi såg Thor 3D som jag tyckte var grym!

Idag har jag återigen varit hemma hos Lena. Men vi var också nere på torget där hon shoppade lite kläder på Lindex och sen bjöd hon på god mat hemma hos sig. Skön dag har det varit men just nu är jag helt slut även om jag bara tagit det lugnt. Skumt att man helt plötsligt kan känna sig mer död än levande. Hehe..

Nu ska jag glo lite på tv. På återseende! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är alltid så duktig och jobbar som en hel ardenner hemma :>

2011-05-16 @ 21:16:40
URL: http://www.vintersorg.bloggsida.se
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, tack :) Min favoritfilm är absolut Baksmällan, och älskar att det kommer en tvåa snart. Den ska jag se direkt! Ska du göra något roligt i veckan nu då?

2011-05-17 @ 11:13:08
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jadå, kan köpa den också om du ändå vill bli av med den :) Samma märke eller? Tycker iallafall chokladen smakar ljuuuvligt, kan ha den istället för efterrätt typ, haha! Förresten, sugen på att simma snart? jag funderar på att ta en simtur på fredag eventuellt om det blir dåligt väder, är det bra väder så ska jag nog springa men kan tänka mig det blir kasst och sen är simning bra komplement och jag har inte haft jättemkt tid till det ju :/ kram!

2011-05-17 @ 21:34:49
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska åka ner till biblioteket och lämna en bok :) Har du något tips på någon supergod maträtt som är lite ovanlig? :) Vill ha lite nya maträtter att laga och äta :)

2011-05-18 @ 12:06:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hör av mig hur det blir på fredag, ser ut att bli hyffsat väder så då blir det löprunda för min del.. Hittade en blogg jag tänkte tipsa dig om, en riktigt grym tjej som fick kämpar glöd och gjort ett otroligt reslutat :) Sånt inspirerar alltid!

2011-05-18 @ 13:26:54
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hör av mig hur det blir på fredag, ser ut att bli hyffsat väder så då blir det löprunda för min del.. Hittade en blogg jag tänkte tipsa dig om, en riktigt grym tjej som fick kämpar glöd och gjort ett otroligt reslutat :) Sånt inspirerar alltid! http://varstafeta.shapemeup.se/

2011-05-18 @ 13:27:09
Postat av: Cissi

Ja det var väl kanske dags jag startade den kategorin, med tanke på alla mina experiment med mat och annat så kan jag lika gärna dela med mig =) Hur går det för dig nu? Hamnat tillbaka i gamla vanor eller håller du ställningarna? :)

2011-05-24 @ 07:43:47
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Jessica M

åhh så den var bra Thor 3D. Den kanske man skulle gå och se då =) Kraaam

2011-05-24 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback