På Jakt efter nya sminkborstar.

Ojojoj va dåligt jag uppdaterar bloggen! Jag fattar inte vad det beror på egentligen, kanske att jag inte tar mig tid?

Nåväl, som jag skrev i förra inlägget har det varit många kalas att gå på och många kommer att komma. Imorgon är det min andra kusin som har kalas och nästa helg firas Kims farbror och Kims syster. Men jag älskar att gå på kalas. Det är alltid en härlig stämmning och många glada leenden, inte minst från födelsedags"barnen" själva.

Sitter och tittar runt lite på nätet nu också, jag är i stort behov av nya sminkborstar. Faktum är att jag aldrig unnat mig riktigt bra sminkborstar. Dom har alltid kostat under hundralappen och varit i skicket därefter. Dom tappar en massa hår och varit hårda och dåliga. Men nu tänker jag faktiskt skaffa nya och det lutar åt ecoTOOLS sminkborstar.
Dom har jag hört ska vara riktigt bra och inte farligt dyra heller. Men jag tänkte först kolla inne i stan om dem finns att köpa där, annars får jag beställa dom från nätet. Är det någon av er som kan rekomendera bra borstar som framförallt inte tappar hår? Säg gärna till..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Köpte detta set för ett tagsen och är jättenöjd!

Allt är äkta hår samt syntethår som du tvättar med shampoo/balsam och foundationpenseln är av syntethår och den tvättar man med diskmedel!



Ganska dyrt men håller så länge så det jämnar ut sig!

http://kosmetikan.se.tmp2.wgr.se/sminkborstar-quero-pro/quero-pro-borstset-10-delar/

2011-03-25 @ 17:29:15
Postat av: sandra

Hej=) Tack för inlägget=) Ja det sa bli himla gott till sommaren att kunna vara på havet med egen båt=) Har hört att make up store har bra borstar mn ej provat själv ännu. det borstar du pratar om, va hittar man dem? Kram

2011-03-25 @ 18:29:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback