Ny epilator!

En ny epilator är nu min! Det är en Braun silk-epil xpressive 7281 som jag blivit ägare till.

Jag har bara testat den litegrann och jag är överraskad över hur lite det känns att använda den. Min tidigare epilator gjorde så ont att använda att den knappt blev använd men denna känns nästan mer som massage. Visst känns det lite ibland men det gör verkligen inte ont. Det ska bli intressant att testa den över hela benen för att se hela resultatet. Jag ska även använda den före, och efter dusch för att se skillnaden och även kanske använda den i duschen för att se om det blir ett annat resultat. Ja, jag har lite att testa och det är med nöje!

 

Jag köpte min på Media Markt för 1190 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback