Fredag-kväll.

Sitter här i min säng med en smörgås och en värmande kopp té, känner att jag fryser lite. Det har varit riktigt blåsigt idag, sån där blåst som liksom tränger in under huden och stannar kvar där så det ska bli skönt att snart få krypa under täcket och sova. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ligga vaken tills Kim kommer hem eller inte. Han är på Metaltown och roar sig. Pappa åkte precis för att hämta honom och det kommer väl dröja minst 1½ timma innan de är hemma igen. Jag lär ju märka ganska snart vad ögonen väljer att göra iallafall. Haha!

Dagen har jag iallafall tillbringat hemma hos min goa vän Lena. Har även passat lilla Donna som har varit med mig där under dagen. Riktigt trevligt har det varit och jag hoppas vi snart kan ses igen!!

Imorgon vankas det kalas för lilla Elvira som fyller 2 år. Elvira är min bästa kompis Carros lilla dotter och det ska bli supertrevligt att gå på lite kalas. Jag var även med dom inne i stan igår och hade en toppendag men det ska bli otroligt roligt att ses imorgon igen. Kim ska ju på Metaltown imon också så det blir jag som får åka på kalaset, men det kommer ju vara härligt folk där så det ser jag verkligen fram emot.

Nu ska jag stänga ner allt vad internet heter här hemma och bara koppla av. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback