Tassimo kapselmaskin.

För ett tag sedan fick jag ett grymt erbjudande från Buzzador. Jag fick chansen att köpa en tassimokapselmaskin superbilligt. På köpet fick man massor av kapslar, värdecheck för att köpa fler kapslar och 60 dagar på mig att skicka tillbaka den och få tillbaka vart ända öre om jag inte var nöjd. Men jag är så nöjd! Den är så bra och det blir otroligt gott. Det är helt klart ett av mina absolut bästa köp när det kommer till kökselektronik.






Smakerna på kapslarna är Marabou mjölkchoklad, Gevalia espresso, Gevalia Orginal mellanrost, Gevalia dark, Latte Macchiato och Cappuccino. Min favorit än sålänge är helt klart Latte, men de andra är inte långt efter.



Vill du också ha chansen att få hem gratisprodukter att prova för att sedan bara ge din åsikt i gengäld? KLICKA HÄR. Du kan tex få chansen att prova barnmat, blöjor, hårvårdsprodukter, hudkrämer, duschcremer, godis, tandkräm, kryddor m.m. Du får produkterna hem och betalar inte ett öre. Det ända du ska göra är en redogörelse där du skriver precis vad du tycker om produkterna. Du får erbjudande om att komma med i kampanjer och väljer själv om du vill buzza eller inte. Det låter väl inte helt fel. gå med och bli en buzzador du också!


(Tassimomaskinen kostade visserligen lite, men var väldigt nersatt i pris och jag valde själv att vara med i just den kampanjen.)




Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Jag är i final i solresors fototävling och skulle bli superglad om du ville lägga en röst på min bild ( bild nr 5) De som röstar är med och tävlar om en resa till italien och jag länkar självklart de som röstat!

http://apps.facebook.com/solresorfoto/

Kram<3

2011-07-06 @ 16:18:51
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Stuffstuff

Är du nyfiken på fler plagg eller prylar? :)

Titta då in på bloppisen!

stuffstuff.blogg.se

Fynda hem en massa prisvärda saker!

KRAM

2011-07-11 @ 20:37:11
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback