Två toppendagar!

Dålig uppdatering här alltså! Har tänkt skriva flera gånger den här veckan men så har det kommit nåt ivägen eller så har jag glömt av det. Väldigt illa...

Igår och idag har iallafall varit jättetrevliga dagar.
Kims syster och hennes pojkvän kom hit igår eftermiddag. Vi åt tre-rätters middag, kollade på lets dance och spelade kort långt in på natten. (Dom sov över här) Många skratt kan jag säga att det blev, speciellt under kortspelen då alla var lite övertrötta me jäklar va kul det var!
Idag tog vi alla lite sovmorgon innan jag gick upp för att fixa frukost åt alla. Som vanligt satt vi i flera timmar vid matbordet och tjötade om allt möjligt vilket alltid är så trevligt. Annars brukar ju folk slänga i sig maten och gå därifrån men inte vi. Haha! Efter frukosten så begav dom sig hemåt igen.

Jag hoppas detta verkligen är något vi alla fyra kan göra om nån gång igen. Har verkligen varit så kul! :)
Uppskattar också att nån för en gångs skull vill komma hem till oss fast jag fortfarande bor hemma. Det sårar ganska mycket att det alltid är jag (eller vi) som måste åka iväg hem till folk för att dom har lägenhet. Man kan faktiskt göra exakt samma sak hemma här och man har precis lika roligt. Det är liksom inte så att min pappa eller min bror sitter med, så i stort sett har man ju huset för sig själva ändå. Men men.. Malin och Sebastian sa att dom gärna kommer tillbaka så det tror jag faktiskt dom gör snart igen :)

Kommentarer
Postat av: WiMa Designs UF

Hej!

Vi (Malin och Sanna) har ett Uf-företag som säljer sköna bloggdesginer till ett bra pris! Kolla gärna in för att se om det är något du är intresserad av eller tipsa en kompis om oss!

2011-01-18 @ 13:02:26
URL: http://wimadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback