Tävling - Epicare

Nu är det dags att tävla och vinsten är något jag velat ha så himla länge. Det är en epicare från scandinaviablonde.se Det kan inte bli bättre så självklart gör jag ett försök att kamma hem vinsten :)

Min motivering; Jag tänkte inte dra nån lång historia som motivering utan kommer helt enkelt säga som det är. Jag är så sjukt trött på de små genomskinliga hårstrån som är på överläppen, jag går och stör mig på dom precis hela tiden. Jag tycker också att de förstör makeupen eftersom min foundation har en tendens att sätta sig på de hårstråna och då blir det mörkare på just det området - Inte särskilt snyggt! Dessutom finns det verkligen inget som tar bort dom bra. Har provat med rakhyvel men det blir jag bara torr av och har även provat noppra bort dom men det är ju lönlöst. Så nu hoppas jag verkligen att jag har hittat min räddning! :)

Tävlingen hittar ni hos ingen mindre än supergoa MILLAH





Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det helg och dags för en ny tävling i bloggen igen, där du kan vinna ett härligt kitt från body shop det enda du behöver göra är att meddela mig att du är med!



Kram natalies.se

2011-01-08 @ 21:09:57
URL: http://natalies.se
Postat av: Cissi

Jodå, det är nog okej för allihop om du lägger ut bilderna så det är lugnt :-) Bra, då kan jag ta därifrån.



Ja, nu ska det allt komma lite bilder också, det lovar jag :-) Har så himla mycket att tänka på med det nya jobbet nu bara så allt socialt liv blir lite åsidosatt en stund, iallafall denna veckan. Är bara ledig fredag och jobbar 7-18 både lördag och söndag.. Känns sådär lockande kan jag säga! Men vad gör man inte för pengar och erfarenhet? :-)

2011-01-09 @ 18:12:13
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Millah

ja den är så sjukt bra..

Men fy vad jag får gråta i den...

Kram

2011-01-12 @ 21:51:24
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Jo men jag börjar bli så förbannad på att jämt och ständigt få höra på det.. Att folk tror att man har det så dåligt bla bla bla.. Just för att man int vill dricka haha.. åhhh, blir garn! Kram

2011-01-12 @ 22:07:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback