En skyddad blogg.

Känns inte som en utlottning av sminket var så intressant ändå, så vi får väl se hur jag gör med det...

Nåväl. Det känns lite som denna bloggen har kommit lite i skymundan det senaste. Jättetråkigt verkligen, men har man brist på fantasi och om man inte gör något speciellt om dagarna så finns det inte så mycket att skriva om.

Jag startade en skyddad blogg igår, eller jag fick hjälp av Ina att göra det rättare sagt. Jag håller nämligen på med ett litet projekt som jag inte vill att alla ska ta del av. Inte ännu iallfall, och då passar ju en skyddad blogg utmärkt då jag kan få hjälp via den bloggen från vänner som stöttar mig i det här.
Ska inte skriva mer om det nu för jag vet själv hur jävla tråkigt det är att få läsa A men inte B... Men som sagt, jag kanske delar med mig av mer info om jag ser att detta går vägen. Ni kan ju alltid hålla en tumme för mig!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: tack :) Allt väl med dig? :)

2011-01-20 @ 19:07:47
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Millah

Det var riktigt gott :)

2011-01-22 @ 21:08:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback