Tyst i bloggen..

Min stackars lilla blogg som bara glöms bort. Tråkigt men sant..

Kan ju berätta vad jag har sysslar med den senaste tiden. Jag har bland annat gått på loppis jag vet inte hur många gånger. Jag får inte nog!! det är ju så kul!! hehe. Att jag dessutom skaffat mig en liten moppe (har inget körkort men ville ha nåt att färdas med) gör ju att det är ännu enklare att ta sig dit man vill och åka iväg och fynda. Riktigt roligt! Har bland annat köpt en vit tv-bänk för ynka 45 kr. En massa ljusstakar, vinställ och annat roligt. Kanske lägger upp bilder på en del av fynden fram över. Jag har även bytt rum till ett rum som stod tomt här hemma, ett rum som vi innan använde som "gym-rum" Det är bara fördelar med att ha bytt rum. Det nya jag har nu är mycket ljusare och alla möbler går i vitt. Jag har en egen altandörr och en liten uteplats och jag har tre garderober. Perfekt! 
Att byta rum gjorde ju det även roligare att köpa lite nytt, därav mycket loppis-fynd-letande också.

Igår hade vi även släktkalas för mig, min lillebror och pappa. Min lillebror fyller år idag. Grattis! Jag fyller den 4 september och pappa den 26 september så vi tyckte det var enklast att samla släkten på en och samma gång. Vi bjöd på kycklinggryta och ris, samt glass och tillbehör till efterrätt. Det blev lyckat tyckte jag.

Nästa helg är det kalas för Kims lillebror som fyller år imon. Dumt nog är det kalas samma dag som min födelsedag, vilket innebär att jag får sitta där med hela deras släkt och fira nån annan när jag själv fyller år. Men det ska väl gå bra det också. Vi brukar ju alltid ha så trevligt!

Helgen därpå ska jag ha födelsedagsfest för mina kompisar. Det var ju inte längesen jag hade grillfest men det blir bara kul att träffa alla igen.

Det var väl det jag hade att skriva för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback