Ny plattång.

I Söndags åkte jag till Ullared och jag fyndade en massa såklart.
Ett köp jag är extra nöjd med är min nya fina plattång!



Märket är Vidal Sasson, nano. Den är grym bra!
Sen innan har jag en gama men det är nästan så jag tycker mer om denna, den är liksom mycket smidigare, glider lättare och jag gillar att den har av&på knapp samt att man kan justera värmen. Jag köpte den gröna färger eftersom det var den ända färgen som fanns på Ullared. Annars finns den i grönt, vitt, rosa och orange. Det stod även att den kostade 199 :- , men när jag kollade på kvittot hade jag köpt den fö 149:- så det stod säkert fel, men ingen är gladare än jag. Helnöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback